عیبی نداره...


عیبی نداره ای دلم اونم گذشت به سادگی

چه جوری بازی می کنه با عاشقا این زندگی

چه خوابی دیده روزگار واسه همه دلای تنگ

واسه ی چشم نگرون ، واسه یه احساس قشنگ

عیبی نداره ای دلم کوچه ی تو یک طرفه س

هر کی میاد و رد میشه نگو واسه همین دفعه س

یادته که به خاطرت غرور من شکسته شد

اما حالا بیا ببین دفتر عشقم بسته شد

عیبی نداره ای دلم همین ترانه کافیه 

عشقو فراموش می کنم تو فرصتی که باقیه...



نظرات شما عزیزان:

•.¸¸. تنديس غـــــــــــــم .¸¸.•
ساعت7:48---2 مهر 1389
سلام به ما هم سربزن.خوشحال میشیم..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 2 مهر 1389برچسب:,ساعت 1:17 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com